View the embedded image gallery online at:
https://www.lausc.it/atualite/12883-nseniament-per-for#sigProId2a53052092
https://www.lausc.it/atualite/12883-nseniament-per-for#sigProId2a53052092
Cun chësc iel pa bën mpo da dì che la stra-gran maiuranza dla sculées y di sculeies à fat pea a puntin la ncëries y i duvieres, da cësa demez. Na sort de nseniamënt che à cumpurtà n majer lëur che no chël de jì a scola, per i sculeies che nce per i nsenianc, y nce per i genitores che ie ora de nia sautei ite per fé i nsenianc a cësa. Na bona iel stat che n à perfeziunà te do la rata puech tëmp la maniera de nsenië a destanza, duc à fat n gran var inant tl manejamënt di mesuns tecnics. N tel var ëssen scenó fat te plu ani. N se tol pea na auternativa mpurtanta per tëmps de crisa, ma nce tla relazion danter maester y sculé, dantaldut per la scoles plu autes. Danz che l à pesà dassënn l ijulamënt soziel, scialdi pesoch per nosc mutons, per nosc jëuni, deplù che per nëus plu de tëmp. Cie dì? - L ie unì laurà, tla tlasses plu basses àn mparà inant a dì »der« o »das«, tla scoles plu autes àn mparà a cunëscer Dante y Goethe, mé per fé ejëmpli, ajache gran pert dl program ie pa bën mpo unì tëut tres.
L ie stat n ann de scola ezeziunel: mo mei ne n'iel unì mparà tan truep te n ann de scola: a udëi ite tan bela che ie la normalità, tan beles che ie la pitla gran cosses dla vita. N nseniamënt per for! (de David Lardschneider)