Fascia adum per la femenes

Data

25 de november 2020

Galaria retrac

Grandeza scritura

riduci dimensione font aumenta la dimensione del font

Social

FacebookTwitterGoogle Bookmarks
Te ogne Comun de Val l’é stat enjignà n pont de sensibilisazion
En ocajion de la giornèda internazionèla per l’eliminazion de la violenza contra la femenes Ilaria Chiocchetti de la sociazion »La Voce delle Donne«, col didament de Romana Canal e de l’artista Lara Steffe e en colaborazion con la Aministrazions de val l’à enjignà te ogne paìsc na banca fornida sù. 

Tedant ogne banca l’é stat pojà dotrei pé de ciuzé da femena encolorii de checen, l color che simbolisea l sanch e l’amor che se muda en violenza. Apede a chest l’è na sciarpa e l numer de telefon 348/0035423 a la leta de la femenes che se troa en dificoltà. Respon na persona che é stata formèda aposta per scutèr chi che domana aiut e che podarà meter en contat che che à de besegn con i profescionisć che pel didèr.

"Te Fascia la situazion la é più grieva che chel che se cré. L'é amò tant da cogner far, che fasc poura. Le femene le à amò massa tema a denunziar. La soluzion a chest problem la é amò n muie dalonc. Chele che subesc violenza le vegn amò colpevolisade da le istituzion, dai media e ence dai tribunai" ne à dit Ilaria Chiocchetti.

Rejonèr de violenza contra la femenes te noscia picola realtà somea beleche na forzadura: ge vel pissèr aboncont che ence te noscia Val, enceben che la sie picola, l’é de besegn de chesta sort de sostegn, ajache, ence se la é picola, ence te noscia Val l’é families olache se vif chesta situazion.


 (Nicoletta Riz)