I capicomun de Souramont spacai sul referendum per passà con Bolzan

Data

12 de november 2020

Galaria retrac

Grandeza scritura

riduci dimensione font aumenta la dimensione del font

Social

FacebookTwitterGoogle Bookmarks
Grones e Ghedina: “Anter fonc ODI, Mondiadi de schi e Zoghi olimpici, sion n bogn raporti col Trentin-Südtirol. L mondo l é mudà nte sti 13 agn”
Canche st’istà Paolo Frena l s’à tornà a candidà per l posto de capocomun da Col l à mitù bel n ciaro che una de le priorità del suo mandat sarave stà chela de tornà a ció ca la cuestion del referendum del 2007, juda debota n desmentia ma che valgugn no vol lasé che la vade a se parde parceche la volontà che la jent à dit ciara e forte n chel di la speta ncora la politica la i responde. Na ote riconfermà, l à dit che sua volontà l eva chela de provocà na dezijion su n chel referendum da banda del Parlament, che l dijesse de si o de no cujì da podè ancajo tornà a fà n auter referendum, incia magari no con duc e trei i comugn de Souramont.

A se mete permez sta ota no l é stat Bolzan e gnanca l Veneto, ma chi auter doi capicomun dei comugn referendari, Leandro Grones per Fodom e Gianpietro Ghedina per Anpezo, che i dis che l mondo l é mudà ntei tredesc agn che l é passà e che anter fonc ODI e i granc evenc sportivi che vignarà s’à rinforzà la colaborazion co al provincia de Bolzan, e che chest l’impermet nte na zerta maniera de passà sora al confin geografico. (Martino Pezzei)

(de pi su la Usc de vender ai 13 de novembre)